tisdag 15 september 2009

Bo Bunny

Häromdagen fick jag, Carina, hem ett underbart DT paket av Jenny.

Den här gången innehöll det bla. urläckra papper från Bo Bunny.

Jag blev störtkär i dessa papper på en gång, färgerna på dom är verkligen helt fantastiska.

jag "slängde" mig över grejerna på en gång och har fått ihop lite smått och gott av paketet.


först ut är 2 stycken layouter




















Cardstock: bazzill

Mönstrade papper: Bo Bunny Kitchen spice cloves& delilah here´s 2u

Blomma: you do

brad: pink paislee

alfa stickers: pink paislee

brunt satin band





















cardstock:bazzill

Mönstrade papper: Bo Bunny-Kitchen spice cinnamon,kitchen spice sesame & kitchen spice cloves

alfa stickers: pink paislee

brads: pink paislee

die cut:mme

Jag fick även ihop en liten tavla.

jag har använt pappret kitchen spice-spice, klippt ut en massa blommor ur pappret och monterat dom men 3-d kuddar på en liten ram från IKEA ( ca 20x20cm)





















och sist för idag

en liten recept bok.

här har jag använt mig av pappret boBunny-kitchen recipe cards cut out. jag skar ut alla delar och band ihop dom med min bind it all.

Nu ska den bara fyllas med en massa smaskiga recept=)































det var allt för mig för denna gången=)

//carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...