torsdag 7 oktober 2010

Gäst DT- Helene Larsson del 2

Precis som jag skrev i mitt förra inlägg där jag skapat med Bo Bunnys mustiga serie Cambridge, så är jag fortfarande lika förtjust i serien! Denna gång har jag scrappat en sida om min sambo, eftersom papprena verkligen passar till sidor med män. Sen gillar jag att lägga till lite "kvinnliga attribut" på mina sidor även om det är en man, såsom blommor t.ex.

Bakgrundspappret är hur läckert som helst med sin scallopedkant och jag har sytt runt hela flera gånger med symaskin för att markera den lite mer. Sen är det pappret lite extra tufft för min del, eftersom det redan är distressat och "kladdigt" som av spray och annat - precis så som jag scrappar i vanliga fall.







Tack för titten!
/Helene
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...