söndag 8 maj 2011

90årskalas

När jag fick hem mitt kit på detta "tema Kalas" så var det papper från BoBunnys serie Timepiece och det är ju lite vintage/romantiska papper som inte alltid passar på kalaslayouter MEN jag har ju en liten farmor som precis nu i April fyllde 90år! 

"farmor 90år"

Jag har rivit längst kanterna på det bruna pappret och sen sytt fast det på det bakre som är baksidan av det rösa som syns under fotot. I det rivna jacket har jag sytt med ett band och knytit en rosett. Jag har dekorerat med lite olika storlekar på rosor, halvpärlor, band, en biljett och en bookplate.


Papper:
"Bo Bunny - Timepiece - Moments"
"Bo Bunny - Timepiece - Numbers"
Vintage - bibelblad
 
 
Kika in i shopen för å se alla härliga papper från BoBunnys serie Timepiece!

//Hanna/Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...