onsdag 25 januari 2012

Pion Design

I mitt senaste DT-kit fick jag underbara papper från Pion Designs senaste serie "Mitt Hjärta II", till denna layout har jag använt pappret "Pion - Mitt Hjärta II - Förgätmigej", som bas och sen har jag använt delar av "Pion - Mitt Hjärta II - Bårder" som bla. en av "flaggorna" under fotot, biten det står "jag älskar dig" på och de utklippta fjärilarna.


"Våran Prins"

Bjuder på några detaljbilder också:

Rosetten med ett liten söt stjärnhänge.

De utklippta fjärilarna från pappret "bårders" från Pion Design:

En del av rubriken och så de genomskinliga stjärnorna:

På bakgrundspappret har jag stänkt med ett par olika mister, jag använde då en pensel som jag doppade ner i mistflaskan och stänkte små droppar över pappret. Sen har jag även tagit en ljust turkos mist och sprayat efter kanterna på layouten, både för att den skulle bli lite glittrande och för att få den att bli lite mera blå/turkos. 

Allt material hittar ni hos Stellas.se, Pappren från Pion Design ligger just nu under kategorin "Ej Rea". 


//Hanna/Fnyz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...