måndag 11 juni 2012

Säger hej då

Så har vi kommit hit å det är dags att säga hej då och tacka alla er som följt bloggen och gillat stellas.se :-)

Jag, Hanna, ville bara vidarebefodra den information som nu finns på stellas.se och det är att stellas nu stänger ner. Mail, webshop, facebook m.m. hackas och förstörs i perioder så nu orkar inte stellas ägare kämpa mot detta längre. I webshopen står följande:

"Det började för drygt 1 ½ år sedan, mail, webshop mm blev hackade. Det har gått i perioder, ibland ingenting - sedan massor. Ngn vill verkligen inte att jag ska driva stellas. Jag vägrade ge upp i början, men nu har inte ens jag energi att fortsätta. 
Har även fått en hel del frågor om att jag är änka. 
För o klargöra spekulationerna:
 8 år sedan det tragiska hände, min make blev sjuk i cancer. Vi kämpade i 1½ år innan han somnade in i stillhet. 

Men livet går vidare, det är inte vad vi har varit med om som styr, det är hur vi hanterar alla våra erfaraneheter som gör livet - Så även om jag just nu vill gräva ner mig så gör jag inte det, ska inte låta vem fan det nu är vinna helt genom att bara strunta i att avsluta på värdigt sätt. Så till den idioten som håller på, du må ha vunnit att stellas läggs ner - men min livsglädje kan du aldrig ta från mig!"


Så nu vill vi i designteamet tacka för oss och tacka för den här tiden hos stellas! Ha det underbart alla scrappare där ute.

kramar///Hanna/Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...