måndag 19 juli 2010

Bara dekorationer

Jag har insett att jag inte använder så mycket dekorationer när jag scrappar utan dekorerar mest med papper på olika sätt. Just därför ville jag utmana mig själv att inte använda något mönstrat papper på en LO och här är resultatet, ni hittar givetvis allt material på Stellas.




Sedan gjorde jag också ett kort av Bo Bunnys- Sun Kissed- Cutouts. Jag klippte ut den lilla fågeln från en av journalingrutorna och fäste med 3D-kuddar. Sedan klippte jag ut ett moln ur pappret Skies, fäste bokstäverna och satte fast även den med 3D-kuddar. Jag tog även på Glossy Accents på fågelns ögon, vingar och mage men det syns tyvärr inte på avfotograferinen. Ett kort som säkert inte tog tio minuter att göra.




Det var allt från mig den här gången men vi syns snart igen!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...