söndag 13 februari 2011

Tillåt mig presentera:

Nu ska vi börja presentera våra nya DT-tjejer och först ut är denna tjej:




Hejsan hej!
Jag heter Veronica Ohlsson men kallar mig Leia på div scrapforum. Det allra första forumet jag hängde på var ett hund-forum och då valde jag helt enkelt Leia efter vår hund och eftersom det var kort och enkelt fick det följa med över till scrapvärlden.

Jag bor utanför Lidköping med maken Martin och våra två hulliganer Melker 6½ och Viggo 4½ år. Det är väl först och främst bilder på barnen och familjen som jag scrappar men ibland utmanar jag mig själv att scrappa annat =).
Jag jobbar som optiker, har scrappat sedan 2007 och älskar färgerna turkost, brunt och lila (dock inte alla tre ihop..) Tidigare var jag en riktig "die cut girl" som inte gjorde ett alster utan något utstansat och i stort sett bara LOs. Nu har jag glidit över mer och mer på kortmakeriet och jag fullkomligt älskar att leka med mina nya bästisar - Copicspennorna!

Själv har jag svårt att beskriva min stil men det blir mycket färgglatt och gärna October Afternoon. Och det finns alltid plats för en knapp eller två på mina alster - de helt utan knappar är lätträknade ;-)

Jag ser verkligen fram emot det ärofyllda uppdraget som DT-medlem hos Stellas!!

Kramelikram Veronica/Leia

Leias blogg hittar ni här

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...