torsdag 22 oktober 2009

Basic Grey- Eerie

Hej allihopa!

Den här gången innehöll mitt DT-paket papper och dekorationer från Basic Greys Halloween kollektion- Eerie.

Jag börjar med att visa att det går att använda denna kollektion till annat än Halloween=)

först ut är en layout :

Papper jag använt: Doilies green, Dracula
dekorationer:Glazed brads,take note-transparencies
jag har lagt till: massor av klockor från Maya road och tiny alphas från making memories

Näst på tur är ett litet kort:

Här har jag använt mig av: Take note-transparencies, Chipboard shapes (pumpan och bladen)ögonen och bokstäverna kommer ifrån egna gömmor och munnen på pumpan har jag ritat dit=)


Nu kommer vi till Halloween grejerna

Först så har jag gjort en fönster dekoration.Jag tog ut och fotade för att så bäst ljus.

Jag har klätt 2st styrolit bollar med papper( lim pistolen är nu min bäste vän!) några strutar blev det också av basic grey papprena, den orangea spetsen och det urläckra bandet som bollarna hänger i finns också hos Stellas.




Fladdermusen har jag gjort av svart cardstock.
Papper jag använt mig av: Tombstone,Reaper,Haunted forest

Det fanns även ett urläckert svart cardstock ark i mitt paket, alderles spegelblankt papper, hur läckert som helst.(från prism) och även en super gullig brad med ett spöke på. jag kände direkt att jag ville göra ett ganska så enkelt kort, så dessa två saker verkligen kom i fokus.
Nu syns ju tyvärr inte det blanka i cardstocken när man fotar av kortet, så ni får tänka er det;)


Tack för mig för den här gången♥

Carina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...