måndag 5 oktober 2009

Minialbum

Förra veckan fick jag, MissMian, ett underbart DT-paket med Making Memories julserie Mistletoe. Så fort jag öppnade paketet visste jag vad jag skulle göra. Jag har länge tänkt (sedan förra julen) att göra ett minialbum med några av julfotona från förra året och nu blev det äntligen av! Idag delar jag med mig av de första sidorna i albumen, resten får ni se i morgon!


Jag gjorde framsidan enkel för det pappret är verkligen underbart!! De röda julstjärnorna känns som sammet. Pappret heter Flocked Poinsettia. Banden och de flesta av dekorationerna kommer från ett dekorationspaket som heter Mistletoe, Trims & Treats. Ni hittar det i butiken under dekorationer - blandat.
Alla pappren i albumet är från samma Making Memories serie. Jag har lagt till blommorna, bokstäverna och dymon.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...