lördag 28 augusti 2010

Alphabet soup

Ja, att jag gillar färglatt är väl knappt någon överraskning, inte heller att Stellas tagit hem MME's nya serier eftersom butiken alltid tar in massor av MME!! Med andra ord är det verkligen som ett smörgåsbord för alla MME älskare!

Jag fick nya serien Alphabet soup- As Girl i mitt DT-paket den här gången och det är verkligen papper som passar mig!
Det rosa pappret som liknar trädådringar är baksidan på pappret Flower Patch övrigt papper jag använt på den här LOn är Lovely. Sedan älskar jag att använda die-cuts och de som jag använt här är det som man får med när man köper kitet. Jag kan verkligen rekommendera att köpa kitet! Man får 9 papper + die cuts för bara 89 kr!


Hoppas att du har en underbar helg! Nu ska jag frossa bland alla nyheter som finns i butiken!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...