tisdag 3 augusti 2010

Pink Paislee - starlight med Fnyz

Pink paislee gör det om och om igen, skapar fantastiska serier av papper som gör så att inspirationen flödar genom fingerspetsarna.

Första layouten jag gjorde blev till pga stjärnorna på papprena i serien inspirerade mig till att scrappa lite kort på Matilda i vintras, hon använde 2 olika mössor och på båda var det stjärnor :-D

"Matilda matar ankorna på Långnäs"


Som bas har jag använt ett ljusblått cardstock sen har jag klippt ut en stor rektangel som jag rundat två av hörnen på, till denna rektangel använde jag ena sidan av pappret "PP - Starlight - Shine", den andra sidan av pappret är den mörkröda biten med stjärnor på här på layouten. Det rosa prickiga är en gammal spillbit från stellas.se.

Som dekorationer har jag använt rubons och halvpärlor från YouDo. Dymoremsor och alfabetet "BG - Cappella - Alphabet micro mono" fick bli rubrik.

Som vanligt så kommer allt material från www.stellas.se

///Fnyz/Hanna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...