tisdag 9 november 2010

Gäst DT - Nenne

I dag är vi på Stellas jätte glada över att på presentera vår senaste gäst designer, Nenne.

Här kommer den första alstret hon skapat för Stellas, och så här skriver hon om layouten.

"Ett härligt paket i mörkrosa, röda och duvblå toner damp ner i min låda och jag blev så inspirerad till att skapa en layout om mig själv, fast utan ett kort på mig själv! Jag har scrappat en känsla, en tanke och för mig en livsfilosofi: "En stängd dörr är till för att öppnas" Den fina dörren hittade jag när jag var i Visby för någon månad sedan. (Nej, jag öppnade inte just den dörren! *s*) Jag använde det fina diecutpappret som jag delade av för att skapa lite mer vita ytor. Sedan klippte jag ut fina detaljer från bland annat en bur och blommor. Öste på med körsbärsblommor, en söt fjäril, söta band, ett rött gem, Inkidopärlor och stickers från Sassafras. De läckra wellpappbokstäverna fick extra djup med vit och röd chalk."









Mer av Nenne kommer visas här i bloggen inom kort:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...