lördag 4 juni 2011

färg

I April hade vi rekordmånga inlägg här i bloggen och istället för att dubbelblogga så sparade jag den här sidan till månaden efter. Sedan hade jag mycket på jobbet och vi åkte vi på semester och... Ja tiden räckte helt enkelt inte till, Maj kom och gick och nu är det redan Juni!



Bilderna är från ett besök på Lek&Buslandet i Örebro, dåliga mobilbilder som jag ljusat upp en aning i photoshop. Barnen älskar verkligen Lek&Bus och det är ju för deras skull jag dokumenterar vårt liv. Ibland spelar fotokvalitén mindre roll!


Flaggspelet med alla vimplarna som jag gjorde till min picnic fick en lillebror på den här LOn. Ett enkelt sätt att använda små spillbitar från många olika papper utan att det ser rörigt ut. Jag fäste vimplarna på en läcker grön kedja som också kommer från Stellas. För att mjuka upp flaggspelet bytte jag ut några vimplar mot minirosor och ett fantastiskt hänge som även det kommer från favoritbutiken -Stellas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...