lördag 11 februari 2012

Leia tackar för sig

Allt roligt har ett slut och jag har fattat beslutet att sluta i Stellas DT. Tiden räcker helt enkelt inte till och jag känner att jag inte gör ett bra jobb, då är det dags att sluta. Jag tackar Jenny och DT-gänget för en härlig och inspirerande tid. Jag tänkte avsluta med en LO om Viggos favoritjulklapp - en gitarr!


Jag började med att leka med mister, stenciler och distresser i flera färger och strukturer.


Här har jag använt schablonen Circle grid 6x6, till vänster ser ni prickarna som jag mistat/sprayat. På den högra sidan har jag vänt på schablonen och stämplat med den "överblivna" färgen. Kul sätt att få olika effekter.
Visst blir det en härlig effekt med de vita rub on-bokstäverna på craft cardstocken!


Till schablonen "Tile texture" har jag använt blending tool och lite olika distressfärger. De smarriga papprena kommer från October Afternoons Sidewalk-serie. Övriga dekos hittar ni i shoppen!

Tack för mig!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...