onsdag 2 maj 2012

BoBonny- Serenity

Vi önskar Maj månad välkommen och jag startar med att visa en  layout med jultema, inte alls aktuell för denna årstid. Men i mitt senaste dt-kit fick jag härliga papper från serien BoBonny och papprena i serien Serenity inspirerade mig till att plocka fram julfotona.

Det mönstrade pappret som jag har som bakgrundspapper heter Country gardens letters och på det har jag mistat med en mörkbrun mist över en stencil från TCW- 12x12 Template - Pebbles. Granen har jag klippt ut i pappret som heter Blossoms. Jag har dekorerat med stickers från BoBonnys stickersark -Serenity och till rubriken har jag använt mig av ett alfabet från Prima - Tiny Alphabet Stickers. Övriga dekorationer som stjärnor och hjärtan kommer även de från stellas.se 

"Julafton 11"


//Elin/Pylle
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...