måndag 14 maj 2012

Mer Bo Bunny - C Garden

Här kommer ytterligare en LO skapad av de underbara dubbelsidigt mönstrade papperna från Bo Bunnys serie Country Garden.

Här har jag använt mig av papperna Almanac samt Vines, där jag valt att använda mig av "B-sidan". Dessutom har jag använt mig av en del från arket med cut outs, perfekt om man bara vill ha med ett litet ark på en LO. Jag har sedan dekorerat med ett tårtpapper, div. blommor i olika storlekar, söta pappersfjärilar, metallhjärtan, halvpärlor och stickers från det matchande stickersarket i serien.. För första gången i mitt liv har jag också gjort egna pappersblommor med hjälp av en blomstans samt att jag har rullat egna pappersblommor.

Allt material finner ni i stellas-shoppen :)
// Åsa/asali
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...