onsdag 15 april 2009

Bidrag till skissen

Hej igen!
Nu är det onsdag och jag, MissMian, lovade att publicera ett urval av de bidrag som kommit in till den lilla skissutmaningen som jag hade förra veckan. Jag fick bara in tre bidrag och jag antar att många har fullt upp med olika CC's som pågår och givetvis Stellas egna scrapjakt!

Eftersom jag bara fick in tre bidrag så väljer jag att visa alla tre, så kika och inspireras och jag hoppas att ni kikar in i forumet och tittar på alla uutmaningar osv som finns där!

Underbar LO gjord av Pernilla T! Gillar verkligen hur hon har fått till rubriken!

Nästa LO är gjord av Maja/Eyovine och jag gillar verkligen färgerna och fotona! Brilliant att fota ryggen, det visar verklgien hur uppslukad ett barn kan vara i en lek!

Den tredje LOn är från Helena/Puman och visst är det underbara färger och så coola foton! Jag är lite kär i Sassafras kaninen!

Ha det gott!
/DT-MissMian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...