onsdag 8 april 2009

Skissutmaning

Onsdag igen och jag, MissMian, har bestämt mig för att ta över bloggen på onsdagar.

Den här veckan tänkte jag slå ett slag för Stellas forum. Där ligger alla tävlingar som pågår och har pågått på Stellas senaste tiden. Just nu pågår ju scrapjakten, den hoppas jag att ni inte missar! .
Jag kan verkligen rekommendera att gå in och kika i galleriet! Det finns hur mycket inspiration som helst där!

Förutom alla tävlingar så finns det lite andra roliga saker i forumet också bland annat en hel del skisser och jag tänkte uppmärksamma dem lite extra den här gången!

Skissen nedan är det Teres som har gjort och visst är den underbar!?
Den här veckan tänkte jag utmana er att skapa efter skissen och maila till mig (mianspost@gmail.com) senast måndag 13/4 23.59 så väljer jag ut några som jag visar upp här i bloggen nästa onsdag.
Ni får självklart lägga upp dem i forumet under teres skiss 6!

Om ni har några frågor kan ni lämna dem i en kommentar i det här inlägget.

Scrappa på!
/ DT-MissMian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...