onsdag 1 april 2009

Färgglada MME och underbara Crate!

Jag, MissMian, fick för ett tag sedan två underbara DT-paket av Jenny.

I det första fanns det med papper och dekorationer från My Mind's Eye och jag som älskar mycket färg blev givetvis överlycklig! Vem blir inte glad av lite färg nu när våren äntligen är på väg!
Dessa färgglada papper från serien Bloom & Grow fick mig direkt att tänka på sommar, sol och blommor!
En sak jag verkligen gillar med MME är att deras papper är dubbelsidiga. Jag och många med mig har ibland svårt att scrappa allt för stormönstrade papper men i såna fall är den andra sidan på pappret mer neutral men ändå i sån fägställning att det passar övriga papper i serien.
Papper: MME Bloom & Grow-Geo Pink och Eye Candy Knappar: MME Diecuts: MME - Bloom & Grow - Bloom - Accessory sheet Bokstäver: Egna

Papper: MME Bloom & Grow-Eye Candy och Bijou Birds Brown ("baksida") Knappar: MME Bokstäver: Egna Transparency: Prima Blommor: Stansat ur spillbitar med Silhouetten

I mitt andra paket låg det papper från Crate's collection Mia och är de inte ljuvliga?? Även här är papprena dubbelsidiga vilket ger mer möjligheter. Det svåra är att välja vilken sida man ska använda! Båda är lika fina så varför inte köpa två!? Papper: Crate - Mia - Cherry Blossom, Sparkle och Stack, Diecuts: Crate - Mia - Glitter diecuts

Papper: Crate - Mia - Hooked, Sparkle och Water lilies Diecuts: Crate - Mia - Glitter diecuts Bokstäver: egna

Njut nu av vårsolen!
/DT MissMian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...