fredag 1 maj 2009

Egna dekorationer & 3-D av Carina

Nu var det dags för mig igen att visa upp lite fler DT layouter jag gjort till Stellas.
Den här gången fick jag de nya Fancy Pants papprena att scrappa med. Dom är verkligen hur läckra som helst!
Jenny ville även att jag skulle göra egna dekorationer genom att klippa ut mönster ur papprena och att det skulle vara mycket olika nivåer i alstren. Så jag har nog använt ca ett ton 3-d kuddar på dom här layouterna=)

Först på tur i dag är denna ganska så stilrena layout.
Blomman vid fotot har jag byggt ihop i flera lager, med chipboard, papper och knapp.

Underst har jag en chipboard form som jag klätt med pappret "Fancy pants-summer soiree- Glimmer" Blomman och bladen är utklippta ur pappret " Beach house"


detalj bild på dekorationen uppe i hörnet.
Där har jag även använt en super fin rubon från pink Paislee
även bokstäverna jag har i rubriken är från Pink Paislee

på den här jag använt mig av "Fancy Pants-summer soiree-destination" som bakgrunds papper
Blommor och blad har jag klippt ut från pappret "Beach house"
Jag har knycklar ihop blommorna lite för att få till en lite mer "levande" känsla
Solen är utklippt från pappret "sunkissed"
Molnen har jag ritat själv och klippt ut, och det är från samma papper, fast baksidan.
På det här kortet har jag använt mig av Die cuts från Fancy Pants Kraft serie.
så otroligt söta!
Gräset har jag dock ritat själv och klippt ut, och så en massa 3-d kuddar=)

och en liten detaljbild.


Hoppas ni alla får en trevlig helg!
/Carina






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...