onsdag 6 maj 2009

Länktips!

Ibland tryter inspirationen och då finns det många saker man kan göra.
Jag, MissMian går ofta ut på en ordentlig bloggrunda om jag vill få igång min kreativa sida.
Jag gillar verkligen att studera hur andra har gjort sina LOs.
Vi har massor med duktiga svenskor som scrappar men idag tänkte jag tipsa om lite länkar utomlands!

Min absoluta favoritscrappare är Mara-May.
Hon designar för American Crafts, Pink Paislee och Sassafras Lass. Hon scrappar ofta med mycket färg och hon använder väldigt mycket mönstrat papper och ingen (enligt mig) rockar Sassafras dekosarna som henne! Så rusa dit, bli inspirerade och shoppa loss på Stellas sedan! :)

En annan scrappare som får igång min inspiration är Kay.
Hon designar för bland annat Sassafras Lass och Fancy Pants men hon gör också supersnygga LOs med bland annat Basic Grey! Jag gillar verkligen hennes foton med!

Just nu är vintage väldigt populärt och någon som verkligen sticker ut bland alla vintagescrappare är Cimene. Det är en Holländsk tjej som verkligen har en egen stil inom vintagescrappingen! Hon är designer för en Holländsk scraptidning men jag har också sett henne i Scrapbook Trends och någon mer Amerikansk tidning.

Hoppas att ni har blivit lite inspirerade nu!
Lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte om länkarna!

Ha en underbar kväll!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...