måndag 10 augusti 2009

Gäst DT: Sockergrynet

Hej.
I scrapjakten här på Stellas kom jag på delad tredje plats och fick ett härligt gästdt-paket hemskickat med härliga färgsprakande papper från Basic Greys pappersserie Junebug.
4 layouter blev resultatet av mitt skapande.

"Min prins"
Material:
Bazzill
Basicgrey Junebug Apron
Basicgrey Junebug Vintage Plaid - båda sidorna.
Basicgrey Junebug Doilies Swiss Dot Orange
Alfabet: American Craft Thickers - Lullaby sunflowers
Journalingruta: My minds Eye - Penny lane
Övrigt: Dabbers, Bling, Band, Filtband (vita blommor), blommor,
metalldekoration med ordet solstråle.
Fjärilstans privat.


"Systrar"

Material:
Bazill som sprayats med glimmermist.
Basicgrey Junebug - Park Bench - använde båda sidorna. Dekorerade med den
rosa/vitprickiga bakgrunden samt klippte ut blommarna som dekorationer.
Basicgrey Junebug - Tea Party.
Rub-ons: Pink PaisleeAlfabet: AC - Thickers - Lullaby Blush
Journalingruta: AL - Clearstamps - Hand drawn journaling


"Jag kan skriva !"

Material:
Bazzill
Basicgrey Junebug Vintage Plaid
Basicgrey Junebug Tea Party
Basicgrey Junebug Crazy Quilt
Alfabet: Basic Grey Junebug
Journalingruta: AL - Clearstamps - Hand drawn journaling


"Kan själv"

Bazzill
Basicgrey Junebug Vintage Plaid
Basicgrey Junebug Tea Party
Basicgrey Junebug Crazy Quilt
Basicgrey Junebug Park Bench
Alfabet: Basic Grey Junebug
Övrigt: tygetikett; "100% lycka".


Tack så mycket för mig.
kram, Marie
http://www.sockergrynet.se
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...