måndag 31 augusti 2009

MME Boo

För ett tag sedan fick jag, MissMian, ett underbart DT-paket i min brevlåda. Paketet var fullt med papper och die-cuts från MME's nya serie Boo. Det är en av MME's Halloween serier men min utmaning från Jenny var att INTE scrappa Halloween med dem. För mig som gillar orange så tog jag mig an utmaningen med glädje!

Jag har använt American Crafts thickers Rainboots Black till titeln "Plums i badet" Just nu har butiken bra pris på dem, de kostar bara 39 kronor!

Lite detaljbilder på die-cutsen. Den orangea lilla flickan har jag stansat ut med Epicen.

Det blev dessutom ett kort. Det fanns med en hel del snygga brads i paketet , bland annat denna som föreställer en mumie.
Jag kom direkt att tänka på att man kan använda den på ett "Krya på dig" kort.
Sedan vet jag inte hur anddra gör men jag brukar alltid dekorera insidan av kortet lite i samma stil som utsidan.

Alla möstrade papper, die-cuts och band kommer från MME's serie Boo.
Jag har lagt till lite blommor och knappar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...