torsdag 5 november 2009

Det sista med Vintage Findings

Här kommer de två LO:sar som jag också gjort utav paketet jag fick.
Ett kort på 2 mycket nöjda grabbar som har en paus i snickrandet ute på landet hos min far i somras.
Pappret här ovanför är det som jag skurit sönder och ahr på LO:n: Colla killar.
Pappret nedanför är det som är bakgrunde på LO:n: Min älskade syster.


Blommor och blader kan jag inte få för mycket av. Dessa har jag använt på båda layoutrna. Ligger just nu under nyheter: Stellas blad.


Och så den sista LO:n....
Vara bara tvungen att göra en LO om min syster,
som är en av de allra viktigaste personerna i mitt liv!!!!!
Allt material finns i shoppen :O)
Jag, Jeanette, tackar för mig för den här gången.
Ha det gott ute i snöstormen (perfekt väder för att stanna inne och scrappa *Ler*)
//Jeanette




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...