onsdag 18 november 2009

Vintage findings m.m

Jag fick ett underbart paket av Jenny häromdagen.
med bla. Papper från making memories serie-vintage findings och även en massa blandade dekorationer.

Stellas har fått in lite udda dekorationer, som tex. notblad & ransoneringskort!

hur läckra som helst, ligger just nu under nyheter.

Nytt är även MASSOR av fina blommor och blader=)


det jag ska visa upp idag är en layout och ett kort.

på den här layouten har jag använt mig av papper från MM-vintage findings
och en massa blandade dekorationer. Bokstäverna kommer från eget förråd annars finns allt hos stellas.
Och en liten detalj bild på de fina blommorna som jag lagt lite stickels på.


Och så blev det ett julkort.



Mönsterpappret är från Ladybug (har använt både fram o baksidan av pappret)Och det ljusare notpappret är ett äkta notblad, som finns att köpa i shoppen. Bokstäverna är från Pink paislee. Blommor och spets finns också hos stellas.

Det var allt för idag.

Jag återkommer snart med fler grejer jag gjort av detta paket=)

//carina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...