onsdag 4 november 2009

MM Vintage Finds och TÄVLING!!!

Helt otroligt vackra är de här papprena från Making Memories Vintage Finds. Har du inte kikat på dem redan så är det dags nu. Du kommer vilja ha dem! =)

Och inte nog med det! Kika efter mina layouter här sedan så är det en TÄVLING!!!


Amanda gosar med Laban. Jag har målat lite runt fotot med crackle paint och broderat runt fotomattan med floss. Tagen delade jag på så en del sticker fram under fotot och själva delen med ränder använde jag som textruta.


Limmade fast band på bilden.


Lite närbild på ruggade kanter, blommor och bokstäver.


Min söta guddotter och Amandas förra hamster. Här har jag broderat runt ett papper med floss. Blinget är halvpärlor (ett set med massor av bling hittade jag hos Stellas och där var dessa med).


Lite mer närbild!

Nu till TÄVLINGEN!!!
Du ska inspireras av mina layouter ovan. Och på din layout ska du använda dig av minst 3 saker du känner kommer från den inspirationen. Vill du kan du scraplifta en layout och använda dig av mer. Helt upp till dig! Men MINST 3 saker som du kan säga "Detta blev jag inspirerad av från Lilos layouter".

Pris:
1:a pris dekokit värde 150 kr
2:a pris dekokit värde 100 kr
3:e pris dekokit värde 50 kr

Pris 1 och 2 utses av domare (däribland jag och Jenny på Stellas)
Pris 3 kommer lottas ut!
Du har till och med 22:a november på dig att skapa.
Ditt alster skickar du till:
stellaslillabutik@gmail.com

Märk med Lilos tävling, så vi direkt ser vad det är du mailat in! Minska gärna bilderna till 500x500.

Lycka till! Det ska bli jättekul att se vad ni hittar på! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...