söndag 13 december 2009

Frosted

Har ni sett att det kommit upp massor av nyheter i butiken? Jag, MissMian fick en del av Fancy Pants vinterserie Frosted i mitt DT-paket och jag älskar verkligen de färgglada papprena!

Ibland brukar vi i DT få små utmaningar av Jenny men den här gången så utmanade jag mig själv till att scrappa i olika stilar.

Först gjorde jag en väldigt enkel LO.

Sedan gjorde jag en mer romantisk LO.


(Allt material förutom knapparna och bokstäverna i ordet Sunshine hittar ni i butiken.)

Ingen av dessa två LOs har vintertema trots att de är gjorda med en vinterserie. Vill ni se lite mer jultema ska ni kika in i morgon när jag lägger upp resten av det jag gjorde med mitt DT-paket.

Ha en fortsatt trevlig tredje advent/Lucia!

MissMian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...