söndag 20 december 2009

Gäst-DT Scrapmyran

My Lundström alias Scrapmyran har gästat hos oss på Stellas! My berättar själv hur hon tänkt och vad hon använt när hon skapat. Tack för att du gästade oss med dina fina alster!


På den här layouten har jag använt 2 papper från Basic Greys serie Lemonade, både bakgrundspappret och det andra. Det ena har jag hotat upp med lite egengjord mist, lite dristress ink, masker från Tim Holtz samt favoriten Crackle Paint (som ger en känsla av smultron med mjölk tycker jag).

Blomman i mitten är utstansad med RetroFlower-Punch ur ytterligare ett Basic Gray papper och i mitten en brad. Intill blomman sitter en liten charm och ett par minirosor. Har gått över med Pearlmakern för att rama in kortet och så har titeln fått sig en sommrig fjäril! Papper och dekorationer hittar du självklart i Stellas Webbutik.


Mitt andra alster från detta kitt blev ett födelsedagskort! Även här syns papper från Basic Greys serie Lemonade, en grattis-stämpel från INKIDO, lite blommor och bling från shoppen och akrylkladd - klart!



Tack till Stellas för att jag fick hälsa på er underbara inspirationsblog!

Vill du se mer av Scrapmyran så titta in i hennes blogg.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...