söndag 6 december 2009

Vackra fågelpapper och annat

När jag får papper och annat från Stellas är det som julafton! Det finns så mycket fint att skapa av. Och är det dessutom fåglar på pappret eller dekorationer blir jag garanterat som ett barn på julafton. Den här gången var det vackra papper från s.e.i. att bli glad över (och ja, som ni ser har ett av dem fåglar och små söta burar).


Papprena är dubbelsidiga med glittriga effekter. Så två fina sidor på varje papper!


Den här grenen är utklippt ur ett av papprena. Jag fästa rosor på grenen, rosorna har ståltrådsstjälkar som är böjbara.

Några fåglar måste jag förstås ha med när jag nu fick fågelpapper. De här söta duvorna såg vi utanför Notre Dame i Paris.

Buren och chipboardfåglarna har jag målat med turkos crackle paint.


Jag skrev "french" på overlay för att kunna fästa över de stora bokstäverna från Basic Grey.


Jenny på Stellas utmanade mig att stämpla på mina blommor med textstämpel. När jag rotade runt bland mina stämplar hittade jag bara stämplar med jultext, det tyckte jag inte riktigt passade här. Så istället tog jag stämplar med swirls.

Kika nu in hos Stellas.se och se vilka s.e.i. papper som blir dina favoriter.
/Lilo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...