måndag 1 mars 2010

Inkido - del1

Nu har jag, Fnyz, fått ett härligt DT-kit igen :-) denna gången fick jag ett gäng underbara papper från Inkido. Väldigt mysiga halvromantiska papper som gjorde mig sugen på att scrappa med svartvita foton.

"Pappa och jag"

Cirkeln ritade jag av från ett av making memories "flutters" papper och klippte ut i vit cardstock, hålen kring kanten gjorde jag med en håltagre till min öljettsetare. Rev upp den i mitten och satte pappret "Inkido - Mathea - Royal red" i mitten och bakom satte jag "Inkido - Cartas - Royal red". Jag ramade in layouten med ett brunt cardstock som jag även använde som fotomatta och under rubriken.

Jag rev en reva i mittenpappret och "sydde" ihop det med scrappers floss, jag dekorerade med lite band, halvpärlor och minirosor från prima. I bandets rosett stack jag in två nålar och som avslutning använde jag lite "MM - Love struck - Rubons" som ni ser lite här och där på layouten, bl.a. de små hjärtana vid det sydda och ett "love you" på fotot.

Lite detaljbilder:


///Hanna/Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...