torsdag 11 mars 2010

Minibok: Lycka!

Jag, Jeanette, har gjort ett stjärnalbum från Inkido, med tillhörande papper.
De är helt fantastiska!!!!!
Det "bor" redan flera stycken hemma hos mig. Kolla under nyheter i shoppen. Helt galet fina!

Närbild på framsidan, med charmen med små nycklar. Och rosor...Så vackra!


Sidan 2: Kärlek! Stansade bokstäver, som jag "glossat", för en vackrare effekt.


Närbild på sidan. En liten ängel. Bling: Say it in crystals, Prima.
Stora gröna blomman från: YouDo.
Allt material finns i shoppen, utom blommorna som kommer från egna gömmor.


Så älskade! Mina små , som äger mitt hjärta!



Så hela boken....
Rekommenderar att prova att göra detta. Det är riktigt roligt att klura, planera och dekorera ett sådant här album.
Lycka till!!!
Jeanette





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...