onsdag 2 juni 2010

Basic Grey med Fnyz, del3

Idag är det dags för ytterligare en layout som jag skapat med Basic greys serier Basics och Capella.

"Dricka välling själv"


Bakgrundspappret heter "BG - Basics - Poll" och jag har även stansat ut titeln i det pappret. Det ljusa pappret är baksidan av "BG - Cappella - Prima donna", på det pappret rev jag kanterna förhand och sydde sen med symaskin ett par gånger lite slarvigt runt det för en liten extra inramning.

Ramen runt fotot är egentligen ett journalingkort som jag tyckte hade så fin ram så jag satte fotot på själva kortet. Journalingkorten heter "Jenni B - Bingobrickor - Black" och den jag använde stod det GROW på överst. Hade egentligen tänkt använda den på denna layout men så hamnade fotot på den av en ren händelse på scrapbordet och jag tyckte så mycket om hur det såg ut så då blev det så.

Rankan är en chipboardstickers från Basic greys serie Capella, runt den knöt jag ett litet band och dekorerade med halvpärlor.

Kolla in i stellas webshop för basic greys underbara serier, plus att det bara dräller in nyheter där nu hela tiden :-)

///Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...