söndag 6 juni 2010

Vår glädje

Våra barn är ju vår glädje och jag kan nog utan att vara helt fel ute påstå att det nog är det man scrappar mest, sina barn. Eftersom min stora tjej hellre står bakom kameran än framför så blir det för min del mest scrappat med min tre-åring. Så också den här gången.

Mitt absoluta favoritpapper bland de OA papper jag fick hem är Thrift Shop- near mint. Det är på ena sidan randigt och på andra sidan gult. Just den gula sidan är hur användbar som helst och jag kommer att köpa på mig lite fler av det pappret. I övrigt har jag använt sparsamt med dekorationer på den här LOn. Jag har bara satt dit ett par blommor och ett journalingkort (också OA). Allt utom bokstäverna hittar ni självklart i butiken!


Härligt med all sol och värme! Och i dag är det ju också Sveriges nationaldag!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...