lördag 31 juli 2010

Gäst Dt - Pernilla aka Nilla del 4

Här kommer sista delen Av Nillas alla fina alster

Luftballong

När man scrappar med sådana här härliga luftballongspapper, ränder och stjärnor, så blir i alla fall jag påverkad.
Så en luftballong var jag ju bara tvungen att klistra ihop - och tillslut blev det en också, efter mycket lim och "små vackra ord".
De mässingsfärgade metallblommorna har jag embossat, de var silvriga när jag fick dem. Ett enkelt sätt att förändra även metall saker.

Även här har distresserna och symaskinen fått gått varma.
Allt material hittar ni hos Jenny.

Kort

Well Hello Sailor,
när jag tittade igenom de läckra papprena jag fått från Jenny, Up Up and Away, så fick jag två ord i huvudet
Stars and Stripes.
Så då hittade jag den här bilden som passade så bra till stjärnpappret och ränder till det är inte fel och toppat med lite glitter.
Allt material utom bilden är från Stellas

Ett supertack till Nilla som har skapat så mkt och så fina saker!
Besök gärna hennes blogg & inspireras: Nillas Blogg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...