onsdag 28 juli 2010

Gäst Dt - Pernilla aka Nilla

I dagarna fyra ska vi få njuta av Stellas Gäst-DT [Nilla] superfina alster

Det här är Pernilla:
Att ha roligt när man scrappar är mitt motto, och det för söker jag oftast att ha, ibland blir det bra .......ibland blir det mindre bra.
Men det är ju det som är så kul med scrapping att det är bara att ge sig på det igen. Jag är egentligen sömmerska i botten så det kanske därför jag gillar att klippa och klistra, och nu då med papper.

När jag började scrappa var det mest kort, men sen blev det Los också.
Jisses vad det var otäckt i början ett helt papper som skulle täckas med saker, men den tiden är förbi tack och lov. Nu är jag mest nyfiken och vill testa nya saker och hur mycket kan man egentligen göra av papper? Det är så kul.

Jag bor i Hallsberg, nästan brevid min syster Anna Maria/ Rimna.
Gift med Nicklas en "Tjipp & välkommen till hajk " gubbe, vi har 8 barn tillsammans.
När jag inte scrappar, så för ovanligehtens skull, jobbar jag som dagmamma och tar hand om lite barn .

Sötaste Axel


Här har jag använt baksidan Kaiser Craft/ Slideshow och stansat ena kanten så att det ska se ut som ett kollegeblad.
Sen har jag knövlat ihop det och distressat, för att få ett åldrigt utseende.

Han är våran lille Prins som styr hela familjen , så den snygga kronan i metall passar perfekt.
Underbara blommor från Prima, visst är de väl läckra de röda, bara namnet "Love Story Kissing Tell" mums.
Allt material kommer från Jenny/Stellas

Tack söta Jenny för att du bjöd in mig att gästa hos dig
Och tack för det härliga dt-paketet jag fick att skapa med.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...