fredag 15 april 2011

åsa sätter lite färg...

Dags för Åsas/Asalis första färgsprakande layout här i April.

"Öppna paket"

Jag fick ett färgsprakande paket med papper från bla Bella blvd och matchande dekorationer. Att scrappa med starka färger är en riktig utmaning för mig, då jag oftast scrappar i lite dovare färger och dekorerar med spets, rosor och annat "lull lull".

Men det var riktigt roligt att scrappa med papper i starka färger. Det är roligt att blanda olika färger och mönster av papper och för att få till det på ett sätt så att det inte blir alltför rörigt, jag vill ju fortfarande ha fokus på mina foton, så använde jag jag mig av remsor av flera mönsterpapper. Här har jag använt mig av papper från Bella Blvd - Socialite (Circle & Tango), overlay från Hambly screenprints, samt cerise CS.

Sen har jag dekorerat med knappar i olika färger, en ticket, några blommor och blad samt ett band som jag knöt till en rosett. Rubriken är stickers från Websters och utgör en dekoration i sig.

Materialet hittar ni i stellas lilla butik.

// Åsa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...