torsdag 28 april 2011

Fika del 3

Idag visar jag de sista av mina picnic-skapelser. Det var verkligen jätteroligt att skapa dessa saker, dels att använda andra färger än jag är van vid, dels att arbeta med annat än layouter och kort. (Nu blev det visserligen två kort ändå, och jag har även en layout kvar att visa också, men huvudfokus låg på fika och picnic.) Jag har verkligen haft kul och jag hoppas att jag lyckats inspirera några av er också.

Picnicen i sin helhet. Jag gjorde ett flaggspel med vimplar av de olika pappren. Några dekorerades med knappar, andra med blommor eller band. En härlig blandning som gör mig glad.

Här ser ni påsarna från igår, men också en härligt solgul ask som kanske kan rymma kakor eller någonting annat gott till fikastunden.

Jag använde en gammal pappask som jag klädde med rutigt papper och sedan dekorerade med spets, etikett och blommor.

Efter denna orgie i sötsaker får jag nog scrappa pappersgrönsaker nästa gång. *fniss*

Det mesta av materialet hittar du på STELLAS.


MiaKvack
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...