fredag 30 september 2011

Bra att ha kort!

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjorde på lördagens mara. Jag har medvetet valt att inte "skriva" något på kortet, ibland är det bra att ha ett neutralt kort liggandes där man snabbt kan sätta dit thickers/stickers med en hälsning, ett namn eller antal år jubilaren firar.


De söta papprena kommer från Cosmo Crickets serie Odds and Ends. Den söta flickan (klippt från ett av papprena i serien) får mig att tänka på gamla Burda-mönster.


Ett av mina många inköp i helgen var denna fina borderstans från Martha Stewart. Har redan använt den massor.  {Nu ser jag på fotot att det ser ut som om det vore wellpapp bakom flickan men det är ett grönrandigt papper}

Hoppas ni alla får en härlig helg!
Kramelikram Leia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...