onsdag 28 september 2011

Leias stolta skolkille

I lördags var jag med på Stellas mara och det var lika kul som vanligt! Fullt med mysiga, pyssliga tjejer och skratten var många under dagen. Som vanligt var det några utmaningar och en av dem var att skapa en LO eller ett kort med grejer enbart från kitet vi fick. Vi fick använda bokstäver av något slag och limprodukter annars var det kitet som gällde. Jag gick ut stenhårt men eftersom jag som DT ändå inte fick tävla fuskade jag lite i slutet ;-) LOn var inte det första jag gjorde så jag hade redan nallat lite på kitet.


Skolkortet är från i fjol men det var det enda svartvita fotot jag hade med mig och jag tyckte det passade papprena.



Här ser ni fusket ;-) Det kinesiska myntet ingick i kitet men inte flossen, tapen eller den vita dabbersen.


Bokstäver fick vi ju använda och dessa är Rockabye, skum-Thickers från American Craft. Finns i flera fina färger.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramelikram Leia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...