onsdag 15 september 2010

MME Lost & found

Idag vill jag visa er ett annat Lost&Found-glittrigt födelsedagsfirande. Här har jag använt Market Streets "Lovely French", "Princess crowns" och "Princess Lovely".


Jag beskar pappret med kronor på så att banderollen stack ut över kanten. Sedan skar jag ut originaltexten och ersatte den med en bit av baksidan från samma papper där jag sedan kunde fästa min rubrik.
På den bruna adresslappen använde jag Lost&Found-stämplar och en mask från Tim Holtz.

Material jag använt:
Papper: MME Lost & Found "Lovely French", "Princess crowns" och "Princess Lovely"
Stämplar Lost&Found.
Bokstäver: MME Lush (glossade).
Knappar: MME Lost & Found.
Blad: Storyteller.
Blommor och pyntbär, hjärtformat charm, band, halvpärlor.
Allt material förutom adresslappen hittar du i butiken.

/MiaKvack
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...