söndag 19 september 2010

MME Lost & found

Detta är den fjärde och sista layouten i mitt glittrande Lost&Found-maraton. Idag bjuder jag på en mix både Portobello Road och Market Street.
Layouten är medvetet sned, något som ser bar ut hemma men lite konstigt ut i datorversionen där de förstärkande symaskinssömmarna bleknat bort och är i det närmaste osynliga...

Jag skar fotomattan lite längre än fotot och stansade kanten vågig, sedan vek jag en volang av rosa papper, chalkade den och sydde fast under fotomattan.
De underbara knapparna hör till pappersserien, många av dem har öglor vilket gör sidorna ganska tjocka men de var väldigt lätta att knipsa bort med en avbitartång.

Material jag har använt:
Papper: MME Lost&Found "Princess Lovely", "Lovely French", "Family Brocade" och "Party Glass"
Bokstäver: Making Memories och American Craft
Knappar: MME Lost&Found
Kantstans: Martha Stewart
Snirkligt band, glimmermist, blingstenar.
Allt material hittar du i butiken.

/MiaKvack
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...