fredag 17 september 2010

MME Lost & found

Jag fortsätter att visa layouter gjorda med MMEs Lost&Found. Idag återkommer Portobello Roads "Party Glass", här i sällskap med "Family Brocade" och lite annat smått och gott.



Det ljusa textpappret som syns under fotot är förpackningen till de underbara vimplarna jag visade i måndags, och det rosa med vågkant är förpackningen till knapparna.
För att min stämplade text inuti "ramen" skulle synas ordentligt behövde jag större kontrast och skar därför ut den ursprungliga ovalen för att ersätta den med en ny.
I DT-paketet fick jag även söta plexi-kvadrater, de valde jag att bara fästa ovanpå mönstrat papper för en enkel 3d-effekt.

Material jag använt:
Papper: MME Lost & Found "Pary Glass", "Family Brocade", "Princess Lovely"
Bokstäver: Making Memories och October Afternoon.
Silverknapp: Lost&Found.
Kantstans: Martha Stewart.
Prickigt satinband, organzatyg, plexikvadrater, blommor och pyntbär.
Motstånd formade till hjärtan.

Allt material förutom organzan och stämplarna hittar du i butiken.

/MiaKvack
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...