lördag 6 augusti 2011

Glad Sommar

Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen! En del har säkert börjat jobba igen efter semestern och vissa av er kanske inte börjat semestern än. Själv är jag inne på v 3 av 4 och börjar känna att tiden rinner ifrån mig. Men jag har haft några lugna kvällar sista veckan då jag kunnat sitta och släppa kreativiteten fri - så underbart!!! Visst är det härligt att tillbringa två veckor med familjen i en båt men så mycket pysslande blir det inte ;-)



Den här gången blev det ett somrigt kort. Som bas har jag valt Kraft cardstock och alla mönstrade papprena kommer från echo parks serie Summer Days. Den runda etiketten är från stickersarket 5 & Dime från October afternoon.


Ha en härlig helg!!

Kramelikram Leia/Veronica
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...