tisdag 23 augusti 2011

Vi två

Mitt senaste DT-kit gick i höstens brända färger, lite ovant för mig som oftast scrappar färgglatt men inte desto mindre utmanande! Det första pappret jag såg var detta ljuvliga kollage-papper och ordet "Love" var det första som fångade min blick. Jag kände direkt att det skulle passa perfekt till en bröllops-LO.


Jag har sytt lite slarvigt med symaskinen i hörnen för att "stadga" upp och rama in pappret.



Rosorna och körsbärsblommorna hittar ni i shoppen, likaså det fina glittriga bandet. Silverhjärtat satt på tagen i en tunika, det gäller att spara på allt ;-)



Papprena kommer från Making Memories serie "Paper Reverie" och heter "Sienne Dictonary Collage" och "Sienne Floral Dot"


Kramelikram Leia/Veronica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...