tisdag 2 juni 2009

My minds eye av Carina

Hej svejs!=)
Nu var det dags för mig igen att visa upp några DT layouter.
Den här gången skickade Jenny mig ett paket med härligt somriga papper och die cuts från My minds eye.
Jag har varit sugen ett tag på att testa att rulla papper och använda som dekoration. och på den här layouten så rullade jag brunt och rött papper och använde dom på stammarna på palmerna.
Papper:Mme - BF - Flip - Oh so Beach ,BF - Flip - Summertime Shore
Diecuts: Sunkissed - All Girl , Flip - Sisters
Cherry blossoms
Avec - Bling i ask

Papper:Mme - BF - Flip - Sisters Dot
Die cuts:Sunkissed - All Girl , Flip - Sisters
Cherry blossom
Papper: Mme - BF - Flip - Summertime Shore
Mme - BF - Flip - Oh so overlay tree
Cherry blossom

Tack för mig för denna gång=)
//carina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...