torsdag 18 juni 2009

SEI Love birds

Jag, MissMian, fick för ett tag sedan ett underbart DT-paket med bland annat papper från SEI's nya serie Lovebirds. Färgerna är helt underbara och papprena gnistrar (svårt att få med på bild).
Med i paketet fanns det också en ram från MME, blommor, vinyldekorationer, underbara "tickets"och en underbar journalingruta från MME!

På den första LOn använde jag mig av papprena "Forget me not" och "Love nest". Visst blir det fint med det rosa ihop med det turkosa!?

Detaljbild på blommorna och vinyldekorationerna.

På den här LOn har jag använt mig av "Flutter" och "Love Note".
Fjärilarna har jag stansat ut med Silhouetten men Stellas har en die till revan som är väldigt lik.

Detaljbild på fjärilarna.

Jag gjorde också ett kort med dessa underbara papper! Här har jag använt mig av både fram- och baksida på "Love Nest" och "Lovey dovey"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...