söndag 25 april 2010

Gräsätare

När jag fick de urläckra, färggranna och splashiga papprena från Moxxie fick jag tänka lite annorlunda. För mig var det inte papper att skapa vackert av utan mer kreativt, utflippat och lite skoj! Och visst är det kul att variera scrapstil efter papper!

Det gröna tyckte jag passade bra med mina undulater och med gräs! Det blev en layout om gräsätare.


Thickersbokstäverna är från American Crafts, likaså sammetsbandet är därifrån.


Tuffa rubons. Jag har målat chipboardfågeln från Maya Road.

Bur från Maya Road. Cirklarna är utklippta ur mönstrat papper från Moxxie och satt i flera lager med en brad. Vet inte hur bra det syns... men jag har använt glimmer mist på cardstocken. Läckert med lite olika skiftningar i pappret.
/Lilo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...