fredag 2 april 2010

Paper loft del3

Så är det dagsför min tredje och sista layout som jag gjort med papper från Paper Loft. Jag har gjort en LO med en dikt på som ska sitta som förstasida i min dotters första året album.

"En dotter"


Jag skrev ut dikten på cardstock och sen klippte jag cardstocket som en cirkel, ritade av cirkeln på pappret "Paper Loft - BC - Mountain meadow" och rev ut en lite större cirlek i det, jag rev även upp insidan av den cirkeln och rullade några flikar. Som bakgrundspapper använde jag: "Paper Loft - Grandmas - Front room" som har helt underbara snirklar i hörnen som jag ville förhöja genom att sätta halvpärlor på dem.

Ramade in layouten med pappret "Paper Loft - Grandmas - Tatting" och avslutade layouten med massor av dekorationer, bl.a. blommor, höstiga blad, kopparbrads, band, nålar, en fjäril och ett liiiiitet gem.

Detaljbilder:
Materialet hittar ni hos stellas.se


///Hanna/Fnyz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...