lördag 24 april 2010

Lite SEI

Med i mitt DT-paket var det inte bara My little Shoebox utan också lite SEI. Egentligen tror jag att det var lite bus från Jennys sida (hon kan varalite busig ibland....) då jag sagt till henne att jag har svårt att scrappa glittriga papper. Men jag gillade dessa väldigt mycket, Jag har använt två papper från serien Mimosa, Daiquiri och Margarita. Jag använde dessutom de glittriga sidorna! Jag tyckte att färgerna passade perfekt till min kompis barns dop!



Jag gjorde dessutom ett kort. Jag skrev inte något på kortet eftersom jag tycker att det är bra att ha ett färdigt kort som jag kan använda till vad som helst. Om jag ska iväg på något tar det bara ett par minuter att sätta på en hälsning på kortet.



Hoppas att ni njuter av vårsolen! Det var allt från mig den här gången!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...