söndag 23 maj 2010

Basic Grey Cappella

Jag måste ärligt erkänna att när jag öppnade DT-paketet den här gången så kliade jag mig i huvudet, fundersam på vad jag skulle göra. Jag scrappar ju oftast färgglatt och BG' serie Cappella är ju inte direkt färgglad utan i mitt paket låg det underbara papper med bruna, ljusblåa och rosa toner. Men så fort jag lade upp papprena på mitt scrapbord var det som att de scrappade sig själva! Här kommer den första LOn som jag gjort, papperen som jag använt heter Bravo och Sonata och allt annat material hittar ni också i shoppen.



Förresten ni måste bara kika in i shoppen nu! Det har trillat in massor av nyheter! Bland annat har OA's kollektioner Fly a kite och Thriftshop kommit!! Sedan gäller ju fortfarande Jippot med fantastiska erbjudanen!
Ha det gott!
/MissMian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...